Tarnetingimused
Kuhu ƎHE Loodus oma tooteid saadab?
Praegu saadame oma tooteid Euroopa Liidu liikmesriikidesse, Ühendkuningriiki ja USA-sse.
Kas ma saan tarneaadressi muuta?
- Peale tellimuse jätmist muudatusi teha ei saa. Kui tellimus on jäetud, ei saa selles muuta ei tarneaadressi, tarnemeetodit, ega ka eemaldada või lisada tooteid.
- Tarneaadressi saad vajadusel muuta, kui kuller kontakteerub sinuga täpsustamaks tellimuse üleandmiseks vajalikku infot nagu aeg ja koht.
Saatmiskulud ja eeldatavad tarneajad:
Tarneaeg koosneb postipäevadest +2 päeva tellimuse komplekteerimiseks!
STANDARD
Postipäevad
|
Riik
|
---|---|
2 tööpäeva
|
Eesti, Läti, Leedu
|
4 tööpäeva
|
Holland, Austria, Belgia, Taani, Ühendkuningriik
|
5 tööpäeva
|
Soome, Rootsi, Saksamaa, Poola, Slovakkia, Tšehhi
|
6 tööpäeva
|
Prantsusmaa, Bulgaaria
|
7 tööpäeva
|
Ungari, Ühendkuningriik, Horvaatia
|
8 tööpäeva
|
Hispaania, Sloveenia, Itaalia, Iirimaa
|
9 tööpäeva
|
Rumeenia, Portugal
|
11 tööpäeva
|
Kreeka
|
12 tööpäeva
|
USA
|
EXPRESS
Postipäevad
|
Riik
|
---|---|
1 tööpäev
|
Eesti, Läti, Leedu, Holland, Austria, Belgia, Taani, Ühendkuningriik,
|
Soome, Rootsi, Saksamaa, Poola, Slovakkia, Tšehhi, Prantsusmaa,
|
|
Bulgaaria,Ungari, Ühendkuningriik, Horvaatia, Hispaania, Sloveenia,
|
|
Itaalia, Iirimaa, Rumeenia, Portugal, Kreeka
|
|
3 tööpäeva
|
USA
|
Kauba tagastamine:
Meie ƎHE Looduses soovime, et oleksid igati rahul oma tellimusega. Kui soovid kauba siiski tagastada, siis palun võta 14 päeva jooksul ühendust meie klienditeenindusega. Lisainfot tagastamise kohta leiad meie müügitingimused lehelt.
Saadetise jälgimine:
Saadame Sulle emailiga kinnituskirja koos jälgimisnumbriga kohe, kui saadetis on teele pandud.
Kui Sinul on probleeme jälgimisnumbri toimivusega, või Sa ei ole seda saanud, siis võta ühendust meie klienditeenindusega info@eheloodus.ee .
Klienditeenindus:
Kui sinul tekib mistahes küsimusi kauba tarnimise kohta, siis võta julgesti ühendust meie klienditeenindusega info@eheloodus.ee