Tarnetingimused

Kuhu ƎHE Loodus oma tooteid saadab?

Praegu saadame oma tooteid Euroopa Liidu liikmesriikidesse, Ühendkuningriiki ja USA-sse.

Kas ma saan tarneaadressi muuta?

  • Peale tellimuse jätmist muudatusi teha ei saa. Kui tellimus on jäetud, ei saa selles muuta ei tarneaadressi, tarnemeetodit, ega ka eemaldada või lisada tooteid.
  • Tarneaadressi saad vajadusel muuta, kui kuller kontakteerub sinuga täpsustamaks tellimuse üleandmiseks vajalikku infot nagu aeg ja koht.

Saatmiskulud ja eeldatavad tarneajad:

Tarneaeg koosneb postipäevadest +2 päeva tellimuse komplekteerimiseks!

STANDARD

Postipäevad
Riik
2 tööpäeva
Eesti, Läti, Leedu
4 tööpäeva
Holland, Austria, Belgia, Taani, Ühendkuningriik
5 tööpäeva
Soome, Rootsi, Saksamaa, Poola, Slovakkia, Tšehhi
6 tööpäeva
Prantsusmaa, Bulgaaria
7 tööpäeva
Ungari, Ühendkuningriik, Horvaatia
8 tööpäeva
Hispaania, Sloveenia, Itaalia, Iirimaa
9 tööpäeva
Rumeenia, Portugal
11 tööpäeva
Kreeka
12 tööpäeva
USA

EXPRESS

Postipäevad
Riik
1 tööpäev
Eesti, Läti, Leedu, Holland, Austria, Belgia, Taani, Ühendkuningriik,
Soome, Rootsi, Saksamaa, Poola, Slovakkia, Tšehhi, Prantsusmaa,
Bulgaaria,Ungari, Ühendkuningriik, Horvaatia, Hispaania, Sloveenia,
Itaalia, Iirimaa, Rumeenia, Portugal, Kreeka
3 tööpäeva
USA

Kauba tagastamine:

Meie ƎHE Looduses soovime, et oleksid igati rahul oma tellimusega. Kui soovid kauba siiski tagastada, siis palun võta 14 päeva jooksul ühendust meie klienditeenindusega. Lisainfot tagastamise kohta leiad meie müügitingimused lehelt.

Saadetise jälgimine:

Saadame Sulle emailiga kinnituskirja koos jälgimisnumbriga kohe, kui saadetis on teele pandud.
Kui Sinul on probleeme jälgimisnumbri toimivusega, või Sa ei ole seda saanud, siis võta ühendust meie klienditeenindusega  info@eheloodus.ee .

Klienditeenindus:

Kui sinul tekib mistahes küsimusi kauba tarnimise kohta, siis võta julgesti ühendust meie klienditeenindusega info@eheloodus.ee

Shopping Cart
Scroll to Top